fredag 12 september 2014

Aggressivt sätt....

 
Tack alla för varma och snälla kommentare i mitt förra inlägg, ja alltid för den delen. Ni är helt underbara. Merci...
 
En av mina skogsklematister har hamnat på tippen och den andra står kvar här på lånad tid. Den har ett så aggressivt växtsätt att man tröttnar. Under denna ska det finnas 3 olika vita klematister som jag satte från början, sen gick det inte tillräckligt fort och en pytte liten planta som frösått sig där fick stanna kvar och sen vips så såg det ut så här. Och då kan jag berätta att jag har klippt väldigt mycket i den redan.
 
 
Den sena blomningen är helt fantastisk men vet inte om den överväger. Som stöd finns det ett stort armeringsnät som maken har rullat och satt fast i marken.
 
 
 Ha en härlig kväll
Kram Anna
 
 
 


2 kommentarer :

Mycket annat & lite betong sa...

Den är ju vacker men jag förstår dig precis.
Jag håller på att gräva bort min strandråg som jag planterade ner i en stor kruka men som ändå spridit sig och kvävt det omkring sig.

Kram Agneta

Hemma på Sjuan sa...

Då är det nåt för mig att satsa på. Behöver ha nåt som växer aggressivt här hemma ;) kram Suss