torsdag 20 juni 2013

Snart klart....


 
Det blev ett litet ofrivilligt stopp i alla aktiviteter här hemma den senaste veckan. Med halva benet i paket finns det annat att prioritera än att färdigställa och fixa med alla våra projekt. Idag fick jag ialla fall iväg maken till trävaruaffären och fixa den sista biten som saknas till uteköket, sen ska dörren bara målas och komma på plats så är uteköket helt klart.
Det blev en snabb resa med uteköket och när det stod där "klart" förstod vi att det skulle såklart vara en dörr där vi ska ha en del förvaring. Så nu långt om länge finns det snart en dörr på plats.


 
 
 
Min oxalis har blivit så stor och super fin, tät med massor av blommor. Det är tredje året som den hänger med och snart undrar jag om den någon gång behöver delas. Någon som vet?
 
Ha det superfint alla som tittar in
Kram Anna 
 
 
 
 
 
 
 
 


2 kommentarer :

Piasofia sa...

Vilken härlig bild med dina myrtenträd. Ser också att de står på nån hylla av rost och betong vilket är en favorit hos mig. Vilken fantastisk klöverblomma. Visste ej att de övervintrar.Hur förvaras den då? Tror jag ska skaffa en.

Anonym sa...

det är små små knölar/större riskorn i jorden som man kan ta reda på och sätta i ny jord, vissnar ner över vinter och sätt i ny jord på våren.